7/29/13

pulihkan semangat

humm..
abah...
sejak abah tak ada..
kadang2 akak rasa akak dah tak kenal diri akak sendiri...
akak rasa akak byak berubah..
terlampau byk pembohongan akak kat kawan2
terlalu byk kepura-puraan dalam diri akak
akak pergi sana sini utk buat hati akak happy
tapi cuma abah je yg boleh happykan akak
akak gelak tawa dengan kawan2
padahal hati akak tak ketawa pun abah...
cuma bila izad buat lawak bodoh dia je sy ketawa..
tu pun hanya seketika...sebab dia dah tak ada..
dia pun pergi tinggalkan akak..
maaf kan akak bila akak x dpt jadi diri akak bila abah pergi
kasih abah terlalu kuat dalam hati akak
bila abah pergi..
sekuat syg akak terhadap abah sekuat itu laa hati akak dipukul dengan rasa sakit
abahhh..
maafkan akak bila akak x dapat jadi anak yang abah boleh banggakan
keputusan peperiksaan akak sangat teruk..
macam bukan diri akak je abah
maafkan akak..
akak dah musnahkan impian abah...
maafkan akak bila hati akak masih tidak reda dgn kenyataan ini
akak syg sgt kat abah..
kadang2 akak sendiri kecewa dengan diri akak
akak selalu fikir nak benti belajar sbb abah dah tiada di sisi akak
akak tak boleh nak buat semuanya dengan sempurna...
akak gagal dengan diri akak...
orang selalu cakap'kalau benti nak buat apa?kawin?gatal!nak keje apa?!'
akak rasa diaorg ckp main sedap lidah je..nak je akak maki
diaorg tak de kat tempat akak
akak belja untuk abah
ye salah akak..sepatutnya akak belajar untuk Allah dan diri akak...
tapi akak buat semua tu utk abah...abah penyeri hidup akak..
abah pembakar semangat akak..
tapi bila abah tak ada semuanya hancur..HANCUR!
abah..akak rindukan abah..sangat....
tapi kan...akak dah bernaza
disebabkan BKAF akak lulus
akak naza akan pulihkan semangat abah..
akak akan sentiasa ingat apa izad cakap'abah kau kan sentiasa di hati'
maaf kan akak bila akak terkandas..
tapi sekarang akak akan cuba bangkit...
bangkit dari semua..
dah pastikan semngat abah tak pernah hilang dan sentiasa di hati..
akak akan pulihkan semangat hati akak!
AllahuAkbar!

No comments: